Cicle de conferències i taules rodones en Assessoria Financera i Gestió Patrimonial

(Certificat de 8 hores de formació) 2012-2013

Organitzen: Departament d’Economia de l’Empresa de la UIB i Fundació Universitat-Empresa.

Introducció

Dins del programa de Màster en Assessoria Financera i Gestió Patrimonial  de la UIB, enfocat a la preparació de la certificació d’assessor financer europeu (EFA) de la
EFPA, ens complau presentar el cicle de taules rodones i conferències en Assessoria  Financera i Gestió Patrimonial. Amb caràcter periòdic, convidarem a professionals experts  en activitats relacionades amb el postgrau (gestió de carteres, segurs, banca, etc.) per a que  ens transmetin des de un punt de vista pràctic les seves experiències, reflexions i opinions,  que serviran com a plataforma de debat entre els mateixos professionals i els assistents.

A més, pretenem obrir el cicle a professionals que no cursin el postgrau amb l’objectiu de contribuir a la seva formació continua. Un objectiu concret és que professionals amb la certificació EFPA puguin obtenir part de les hores de formació continua que EFPA demana
als seus membres cada dos anys. És per això que establim un sistema de matrículai emetem certificats de formació per als assistents.

Programació del curs 2012-2013:

Taula rodona de gestió de carteres de renta fixa.

Data: 9 de gener 2013
Lloc: Edifici G.M. de Jovellanos, Campus UIB. Hora: 19:30h

Participants:

• Unai Ansejo Barra, analista i gestor de renda fixa als fons de pensions del Govern Basc.
  • Francisco Javier Escribano Mena, Banca March, Director de Tresoreria i Mercat de Capitals
  • Enrique Marazuela Cejudo. Director d' Inversions de Banca Privada de BBVA per Espanya i Portugal
  • Ignacio Sicre, BANIF, responsable de l'equip de gestió de renda fixa

Taula rodona de gestió de carteres de renda variable.

Data: 8 d’abril de 2013
Lloc: Edifici G.M. de Jovellanos, Campus UIB. Hora: 18:00h

Participants:

• Jacinto Marabel Romo, BBVA, Responsable de la gestió de riscs associats a derivats de renda variable.
  • Gabriel Mir Pieras, La Caixa, Director de Banca Privada de la Territorial de Balears.
  • José Luis Jiménez Guajardo-Fajardo, Banca March, Director General de March Gestió de Fons.

Conferència de cloenda a càrrec de Jesús Saurina Salas, director del Departament d'Estabilitat Financera del Banc de Espanya

Data: 12 de juny de 2013
Lloc: Edifici G.M. de Jovellanos, Campus UIB. Hora: 18:00h
Títol de la conferència: "La reestructuració del sistema bancari"

Informació de matriculació i emissió de certificats:

Els assistents a les taules rodones que s’hagin inscrit obtindran un certificat de 3 hores de formació per taula rodona i els assistents a conferències un certificat de 2 hores de formació. Si una persona es matricula a las tres sessions programades, obtindrà un certificat de 8 hores de formació.

Criteris d’admissió:

La matricula per a les taules rodones està oberta a tot el públic en general.

Per poder matricular-se al cicle i/o conferència final és precís acreditar la condició d’empleat del sector financer en actiu, alumne del postgrau, alumne UIB o professor UIB.

Preus

• 3 sessions: 150€
  • Sessió taula rodona: 60€
  • Sessió conferència: 70€
  • Alumne del postgrau, alumne o professor UIB: Matrícula gratuïta.

Matricula online